Strauji augšup
Autobūves tehnoloģiju vētrainas attīstības posms – no sajūsmas pie inovācijām.
Līdz 30. gadiem pasaulē jau bija saražoti apmēram 35 miljoni automobiļu, bet auto biznesa vētraino attīstību nežēlīgi koriģē 1929. gada pasaules ekonomiskā krīze jeb Lielā depresija – tikai retam ražotājam izdodas izdzīvot, lielā mērā pateicoties laikus pieņemtiem stratēģiskiem lēmumiem. Tāpēc viens no centrālajiem 30. gadu spēkratu kolekcijas stāstiem vēsta par Auto Union koncerna izveidi, kas apmeklētājiem labāk būs atpazīstams pēc joprojām slavenās četru riņķu firmas zīmes.
Atsākoties saimnieciskai augšupejai, autorūpniecība piedzīvo tehnoloģiju un dizaina revolūciju, pilnībā atmetot kariešu laikmeta mantojumu. Būtiski mainās virsbūves – tās iegūst aerodinamiskas formas, jau līdzinoties mūsdienu auto. Pieaug pieprasījums pēc īpaša dizaina individuāli izgatavotām virsbūvēm. Šajā laikā top brīnišķīgi auto, kuru paraugus varat aplūkot arī muzeja ekspozīcijā.
Būtiska šīs kolekcijas daļa ir veltīta arī 30. gados pazīstamu cilvēku automobiļiem. Viens no tiem ir Cadillac Fleetwood All-Weather Phaeton, ar kādu braucis Latvijas Valsts un Ministru prezidents Kārlis Ulmanis.