.

Default Image

Rīgas Motormuzeja jaunās ekspozīcijas dizaina projekts paredz izveidot radikāli jaunu, inovatīvu seno spēkratu ekspozīciju ar interaktīviem un multimediāliem risinājumiem. Ekspozīcijas dizaina projektu izstrādāja dizaina birojs H2E un realizē pilnsabiedrība SMSJ. 

Default Image

2009. gada 1. jūlijā Rīgas Motormuzejs kļūst par Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) struktūrvienību. Jaunā muzeja pārvaldes forma ir sekmējusi muzeja ēkas platību atbrīvošanu no agrākajiem nomniekiem, pielāgojot tās specifiski muzejisku funkciju veikšanai.

Default Image

1986. gada 6. jūlijā tika ielikts Rīgas Motormuzeja pamatakmens. Ceremonijā piedalījās Satiksmes ministrija, Rīgas pilsētas vadība un somu piegādātāju firmu pārstāvji. Simboliski muzeja ieejas kolonnas pakājē tika iemūrēta nerūsējoša tērauda kapsula ar vēstījumu latviešu un krievu valodā

Default Image

2013. gada 15. aprīlī Rīgas Motormuzeja ēkas publiskā darbība tiek pārtraukta, lai jau pēc mēneša tiktu uzsākta vērienīga muzeja ēkas rekonstrukcija un modernas ekspozīcijas izveide. Rīgas Motormuzeja ēkas rekonstrukcijā paredzēta tās pārbūve, lai pēc iespējas paplašinātu ekspozīcijai domāto platību, uzlabotu ēkas energoefektivitāti, izveidotu ērtu, mūsdienīgu ieejas risinājumu, uzlabotu apmeklētāju plūsmas organizāciju un nodrošinātu muzeja pilnīgu pieejamību visiem, t.sk. arī cilvēkiem ar īpašām vajadzībām. Būtiski, ka projekts paredz vienlaikus maksimāli saglabāt Rīgas Motormuzeja vēsturisko veidolu un plānojumu.

Default Image

1989. gada 22. aprīlī notika svinīgā Rīgas Motormuzeja atklāšanas ceremonija. Datums bija simbolisks – Ļeņina dzimšanas dienai veltītā sestdienas talka, kurā 1976. gadā Maskavas rūpnīcā ZIL tika izglābts Auto Union. Līdz ar muzeja atklāšanu Latvijas kultūrizglītojošo iestāžu pulkam pievienojās tolaik un arī tagad Baltijā lielākais seno spēkratu muzejs. 1989. gadā jaunatklāto muzeju apmeklēja 75 000 cilvēku, 1990. gadā apmeklētāju skaits sasniedza 130 000.