.

Default Image

1986. gada 6. jūlijā tika ielikts Rīgas Motormuzeja pamatakmens. Ceremonijā piedalījās Satiksmes ministrija, Rīgas pilsētas vadība un somu piegādātāju firmu pārstāvji. Simboliski muzeja ieejas kolonnas pakājē tika iemūrēta nerūsējoša tērauda kapsula ar vēstījumu latviešu un krievu valodā

Default Image

1989. gada 22. aprīlī notika svinīgā Rīgas Motormuzeja atklāšanas ceremonija. Datums bija simbolisks – Ļeņina dzimšanas dienai veltītā sestdienas talka, kurā 1976. gadā Maskavas rūpnīcā ZIL tika izglābts Auto Union. Līdz ar muzeja atklāšanu Latvijas kultūrizglītojošo iestāžu pulkam pievienojās tolaik un arī tagad Baltijā lielākais seno spēkratu muzejs. 1989. gadā jaunatklāto muzeju apmeklēja 75 000 cilvēku, 1990. gadā apmeklētāju skaits sasniedza 130 000.

Default Image

Trīs gadus pēc kluba nodibināšanas Latvijas Antīko automobiļu klubs noorganizē pirmo masu pasākumu – Rīgas seno spēkratu salidojumu. Dalībnieki no rīta pulcējās Doma laukumā, lai cauri visai Rīgai brauktu uz Biķernieku trasi. Spēkratu parāde virzījās pa Brīvības ielu līdz pat pašai trasei, kur notika izstāde, demonstrācijas, veikības un regularitātes sacensības. Parādē piedalījās apmēram simts seno spēkrtau. Arī tagad jau par tradīciju kļuvušais seno spēkratu salidojums Rīga Retro pulcē skatītāju tūkstošus un parādē piedalās daudzi unikāli auto vēstures ekspemplāri, tai skaitā automobiļi, kas tālajā 1975. gadā bija parasti ikdienas automobiļi.

Default Image

1997. gada 6. septembrī pēc pilnīgas atjaunošanas profesora Ferdinanda Poršes konstruētā 1938. gada sacīkšu mašīna Auto Union V16 atgriezās Rīgā un tika demonstrēta Biķernieku trasē.