.

Default Image

1997. gada 6. septembrī pēc pilnīgas atjaunošanas profesora Ferdinanda Poršes konstruētā 1938. gada sacīkšu mašīna Auto Union V16 atgriezās Rīgā un tika demonstrēta Biķernieku trasē.

Default Image

Trīs gadus pēc kluba nodibināšanas Latvijas Antīko automobiļu klubs noorganizē pirmo masu pasākumu – Rīgas seno spēkratu salidojumu. Dalībnieki no rīta pulcējās Doma laukumā, lai cauri visai Rīgai brauktu uz Biķernieku trasi. Spēkratu parāde virzījās pa Brīvības ielu līdz pat pašai trasei, kur notika izstāde, demonstrācijas, veikības un regularitātes sacensības. Parādē piedalījās apmēram simts seno spēkrtau. Arī tagad jau par tradīciju kļuvušais seno spēkratu salidojums Rīga Retro pulcē skatītāju tūkstošus un parādē piedalās daudzi unikāli auto vēstures ekspemplāri, tai skaitā automobiļi, kas tālajā 1975. gadā bija parasti ikdienas automobiļi.

Default Image

AAK rīkoja seno spēkratu izstādes un salidojumus, kas bija ļoti iecienīti, un pirmajos gados tos apmeklēja tūkstoši un pat desmitiem tūkstoši skatītāju. Sekoja jūsmīgi raksti LPSR un PSRS presē. Tā AAK drīz kļuva ļoti populārs visā Padomju Savienībā. No daudzām PSRS republikām uz AAK nāca vēstules ar interesantiem seno spēkratu piedāvājumiem. AAK biedri gan savām kolekcijām, gan kluba kolekcijai vāca senos spēkratus – automobiļus un motociklus no dažādām PSRS pilsētām – no privātpersonām un iestādēm.

Default Image

1990. gada 25. augustā uz Latviju atbrauc Karls Hāns, Volkswagen A.G. šefs. Vizītes laikā viņš apmeklē arī Rīgas Motormuzeju. Karla Hāna vizīte Rīgā autocilvēkiem bija salīdzināma ar pāvesta vizīti pie katoļticīgajiem.